Direktlänk till inlägg 11 juli 2008

Underbara ensamhet ;)

Av Liten & Galen - 11 juli 2008 21:15


Dagen började extremt tidigt idag :( långt innan tuppen vaknat va färdiga med vår morgonrunda! Sen stack tjejerna och jag fick en hel dag i hundgården, för er som varit på spa i nån form vet hur skönt jag har haft det idag.


Men nu ikväll har jag fått betala för min lyx......................... tjejerna snattrar ju i mun på varann.....................


Galen har haft en toppen dag med morfar & Baileys. Hon har hittat kryphål som dom inte visste existerade, jagat flugor och retat gallfebern på Bailan :)

Även där hon e portad försöker hon ta sig in -Helt Galet

 Väl inne e det dax för en powernap.


Och efter vila, lite frisk luft!


Liten har varit på sånt där sjåperi där dom springer runt i vänstervarv och blir stående?????????????? Nöjd va hon iallafall, garannpojken Tobias va med och höll henne sällskap. Och hon sopade mattan med sina med motionärer i varvet!

 

Lite(n) trött efter allt ståhej.


-Tack tobbe om jag känner dig rätt hjälpte du till att trötta ut henne ordentligt. Det borde väl finnas platser i tvååker där ni kunda latcha lite boll? Tack och lov för att du hjälpte till att trötta ut henne annars hade hon väl fortfarande tjatat om dagens äventy!


Efter mycket övervägande kom lillis på att hon oxå vill ha lång päls, så man får lite mer MYS-tid innan det är dax för uppvisningen . Av bilden att döma behöver jag inte vara orolig, det syns på ordningen att morsan va närvarande :D


Jag intar min obligatoriska chipsplats under vardagsrummsbordet nu när småttingarna snarkar! NICE dessdå mer till mig!


Tass


 
 
Anders o Jenny

Anders o Jenny

12 juli 2008 00:00

Ack ack ack! Liten blivit BIR?! :) Grattis! Visste väl att du skulle vara bra på något, trots din ringa storlek! Var det hamster SM du blev BIR i ;)
Bilden med Liten och borsten är ju underbar!

Kul!

Kramar Jenny o Anders

http://doggar.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Baileys

12 juli 2008 08:10

Tjabba Wilse,Skönt för dej med en lugn dag,det trode jag oxå att jag skulle få när tanterna skulle dra iväg på sådant där löjligt "jippo" lastar in "lillbrosan" i bilen,men vad tror du kommer ut i stället,Jo den yngsta av dinna systrar!schit tänkte jag hela dagen är förstörd,"farsan hörde min klagan & sa till mej på skarpen "Du grabben du har själv varit i den åldern,fast det var några kilo & år sen!"& då tänkte jag till det har ju "farsgubben" rätt i men han hade väl inte behövt nämna det där ordet KILO!Men hur som helst min gamlevän lillsyran är skarmig & kan då hitta på bus,vid ett tillfälle hörde jag "farsgubben"pusta,Då tänkte jag säga till han på skarpen, vi har alla varit i den åldern,men jag lätbli för han hade fullt upp med att försöka inhägna HELA VALLDA,HAHA! Vi hörs Wilse,Ha det VovVov.

 
Ingen bild

Åsa & Malika

12 juli 2008 11:31

Grattis till utställningsframgångarna!!!Men vi vet ju redan att Liten är finast!! ;-)Galen ser helt underbart söt ut!!Ha en härlig fortsatt sommar! Kramar Åsa &
Malika

 
Marie/Michael,med hundar

Marie/Michael,med hundar

12 juli 2008 17:54

GRATTIS till nya valpen hon är JÄTTE SÖT!! GRATTIS ÄVEN TILL FRAMGÅNGARNA I VÄNSTERVARVET.Hoppas allt är bra med er.Vi syns framöver.
Marie

http://www.mlindh.se

 
Linda Fredriksen

Linda Fredriksen

15 juli 2008 15:29

Hallojs!
Grattis till BIR:et och till lilla Galen, så söt=)
Skall ni till Höganäs, det är j SSPK utstälnig där. Jag skall nog ta mig ditmed min lille plutt. Det blir debut för han ahr precis hunnit fylla 4 månader då.

http://fredriksen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liten & Galen - 24 oktober 2011 21:37


De e skönt med veckodagar, för min del betyder snyggvila hela dan      På helgerna fixas och donas det så mycket att jag blir alldeles svettig. För några veckorsen va det titeljakt med lillsyrran IGEN!!!!! Jag hade turen att va med morfar hela da...

Av Liten & Galen - 29 september 2011 20:13

Tänkte dra ut och lirka lite hummer............................... men de finns tydligen andra dårar som håller på med sånt.     Jag valde att joina Julia i helgens förberedelser istället    Gammeltanten har många strängar på sin lura ;)   ...

Av Liten & Galen - 19 september 2011 21:50


Goaste Wilse hade firat sin 11 födelsedag om han varit med oss idag, men vi behöver inte deppa för det.   TÅRTA står på menyn TACK MORSAN, man kan väl ha kalas på flera ställen ett här och ett i himlen              GRATTIS VÅR ALLRA KÄRAST...

Av Liten & Galen - 15 september 2011 21:14

Ojojojojoj grannarna borde känna skräck   Jag kan nämligen åstakomma en hel del på egen hand.   Till min hjälp har jag lillsyrran, hon kan bitas galet bra hon med.   Sov sött om ni vågar! ...

Av Liten & Galen - 9 september 2011 23:16

I allra högstaste grad    Ja å pip hade det mysigt som satan nere i källaren tills.......   .........min psykosyrra G kom och förstörde allt GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hämden kommer definitivt inatt eller imon -WATCH OUT SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards