Direktlänk till inlägg 28 juli 2008

Semestern e över :(

Av Liten & Galen - 28 juli 2008 21:47


Idag va första arbetsdagen (igen). FYYYYY va tråkigt det va ju samma sak för två veckor sedan, undra om det här inne bär att vi har semester igen nästa vecka??????? Inte nog med att det e varmt i luften, stenarna inne i hundgården glöder ju :(


Galen har hittat sina nya favoritleksaker (förutom katten) ÄPPLEN dom ju nästan lika roliga som tennisbollar och hon har insett att hon får ha dem ifred -SMART TJEJ

      Vackert med blommor                               Roligare med äpplen


Vi tog  en sväng till hundklubben nu ikväll för att fixa lite grejer, Galen träffade sin första bordecollie -En riktigt läskig upplevelse om ni frågar den lilla G-oa, vi träffade en söt riesentjej som Galen fattade tycke för när det va dax att åka hem -Typiskt. En jätte, jättestor schäferhane passerade oss ett par gånger men där ingick det inga skräckupplevelser och det får vi nog tacka härliga Sisu för -TACK Sisu hoppas du njuter av din tid i nangijala.

Nu e vi hemma och väntar på att kvällsmaten skall serveras, töserna har deckat så jag kanske får äran att tömma deras skålar oxå :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liten & Galen - 24 oktober 2011 21:37


De e skönt med veckodagar, för min del betyder snyggvila hela dan      På helgerna fixas och donas det så mycket att jag blir alldeles svettig. För några veckorsen va det titeljakt med lillsyrran IGEN!!!!! Jag hade turen att va med morfar hela da...

Av Liten & Galen - 29 september 2011 20:13

Tänkte dra ut och lirka lite hummer............................... men de finns tydligen andra dårar som håller på med sånt.     Jag valde att joina Julia i helgens förberedelser istället    Gammeltanten har många strängar på sin lura ;)   ...

Av Liten & Galen - 19 september 2011 21:50


Goaste Wilse hade firat sin 11 födelsedag om han varit med oss idag, men vi behöver inte deppa för det.   TÅRTA står på menyn TACK MORSAN, man kan väl ha kalas på flera ställen ett här och ett i himlen              GRATTIS VÅR ALLRA KÄRAST...

Av Liten & Galen - 15 september 2011 21:14

Ojojojojoj grannarna borde känna skräck   Jag kan nämligen åstakomma en hel del på egen hand.   Till min hjälp har jag lillsyrran, hon kan bitas galet bra hon med.   Sov sött om ni vågar! ...

Av Liten & Galen - 9 september 2011 23:16

I allra högstaste grad    Ja å pip hade det mysigt som satan nere i källaren tills.......   .........min psykosyrra G kom och förstörde allt GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hämden kommer definitivt inatt eller imon -WATCH OUT SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards