Direktlänk till inlägg 3 augusti 2008

Varför..................

Av Liten & Galen - 3 augusti 2008 19:58


.................. e det inte söndag varje dag??????????????? Som vanligt tog jag och farsan det lungt.

 Medans tjejerna stressade upp starx innan tuppen (det e inte bara en i sällskapet som e GALEN).


Vi (jag & far) sov extremt länge idag, vi skulle gå upp vid lunch men när jag precis tänkte sträcka ner mina lurviga på golvet öppnade sig himlen och ingen av oss såg någon anledning till att störa John Blund!


Med de här bildbeviset fattar ni väl att vi beslöt oss för att stanna i sängen!!!!! Vid två tiden ahde det slutat och lagom för oss killar att stiga upp till en SEN frukost :D


Liten & Galen har fått plågas på hundklubben idag. -Starckars små. Liten tog sig igenom både hopp, inkallning, frittfölj, apport, kvarsittning och platsliggning med blandat resultat. Galen vet ju inte att det är just hon som e GALEN, så morsan försökte tjata in det i hennes lilla ludna huvud. Och jag tror att  skinkan lockade mer än hennes tokiga namn!


 

Hemma fick Liten träna lite upplet, hon har nämligen fått ett nytt täcke av mormor idag som va tvunget att testas. Alla dom som finns att köpa e tydligen alldeles för stora för Liten. Täcket gjorde susen hon hittade fem av sex föremål -Bra jobbat tjejen! Tack för den fina gåvan, den kan behövas när lillis börjar tampas med dom "riktiga hundarna i högreklass :D


Mu e det snart dax för söndags fika och jag vill inte missa min saftiga kanel bulle så jag måste sluta!


Tass










 
 
Ingen bild

Jenny å brudarna

4 augusti 2008 10:15

Å Å Å
Halå där vilket fint tjänstertecken liten har fått,men de e klart, ska man gå långt ska man gå ut hårt redan i starten.E de tiger uppe på ryggen? verkar lite farligt.
Med tanke på mina tävlingsnerver(eller brist på de)så gör de nog inget att Ghia får spåra i rosa sele å köra upplet i 11 år gammalt vitt tjänstetäcke ha ha.
Fortsätt nu ha de så mysigt som bara ni kan.
KRAMEN på er alla

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liten & Galen - 24 oktober 2011 21:37


De e skönt med veckodagar, för min del betyder snyggvila hela dan      På helgerna fixas och donas det så mycket att jag blir alldeles svettig. För några veckorsen va det titeljakt med lillsyrran IGEN!!!!! Jag hade turen att va med morfar hela da...

Av Liten & Galen - 29 september 2011 20:13

Tänkte dra ut och lirka lite hummer............................... men de finns tydligen andra dårar som håller på med sånt.     Jag valde att joina Julia i helgens förberedelser istället    Gammeltanten har många strängar på sin lura ;)   ...

Av Liten & Galen - 19 september 2011 21:50


Goaste Wilse hade firat sin 11 födelsedag om han varit med oss idag, men vi behöver inte deppa för det.   TÅRTA står på menyn TACK MORSAN, man kan väl ha kalas på flera ställen ett här och ett i himlen              GRATTIS VÅR ALLRA KÄRAST...

Av Liten & Galen - 15 september 2011 21:14

Ojojojojoj grannarna borde känna skräck   Jag kan nämligen åstakomma en hel del på egen hand.   Till min hjälp har jag lillsyrran, hon kan bitas galet bra hon med.   Sov sött om ni vågar! ...

Av Liten & Galen - 9 september 2011 23:16

I allra högstaste grad    Ja å pip hade det mysigt som satan nere i källaren tills.......   .........min psykosyrra G kom och förstörde allt GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hämden kommer definitivt inatt eller imon -WATCH OUT SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards