Alla inlägg den 8 februari 2008

Av Liten & Galen - 8 februari 2008 21:21

Jag kleptoman???????? Säger vem?????

Av Liten & Galen - 8 februari 2008 20:19

Hon älskar mina favoställen, jag undviker de allra blötaste ställerna medans Liten faktiskt kunde tänka sig att erövra dem. Fint då har vi egna favoplatser alldeles utanför tomten :-)


Idag har jag introducerat Liten förfamiljen. Började med gammelmormor/morfar och deras hund. Funkade hur bra som helst dom e ju liksom lika små..... Whisky e av typen westi, vit och snäll!


Sen va det dax att besöka mormor och dom stora skäggiga typerna, och som innan funkade det kanon, Liten fattade tycke för Lakritz (9månader riesenhane) jag tror dom befinner sig på samma intellektuella nivå?


Baileys modell ÄNNUSTÖRRE (samma ras) 80-årig gammalgubbe (eller e han bara 8 ???), och minst lika tråkig som jag om jag uppfattade Liten signaler rätt.


Färdighälsat för dagen -phuuuu.


Vi har dragit hem en ko idag som förvanlades till ett litet värmetäcke, praktiskt måste vara ekologiskt om nåt.


På hemma plan insåg jag snart att Liten har inte bara koll på morsans dojor utan på ALLA strumpor oxå, rena som smutsiga. Saknar ni sockar kan ni säkert finna dem på min bädd, i nuläget ligger där säker en blandning av ett tiotal sockar! Hamster eller kleptoman jag får fundera och återkomma med hennes dom.


Nu e det dax för chips å smågodis så jag skall inta min obligatoriska plats under vardagsrumsbordet.


Voff







Ovido - Quiz & Flashcards