Alla inlägg den 10 februari 2008

Av Liten & Galen - 10 februari 2008 22:19

Så här mysigt hade vi det vid niotiden igår!

Av Liten & Galen - 10 februari 2008 21:50

Ja nu har den även fällt mig! Jisses siken da jag hade igår!!!!!!


Började bra med en mysig promenad i det fina vädret. Såg ljust ut!

Strax innan lunch ringer det på dörren och människobarnet Milton drygt 2 år gammal står utanför, det visar dig att han skall spendera natten hos oss. Och det är helt ok han är en jäkel på att spela boll så det är bara roligt.


Strax innan middag ringer det på dörren "igen" och där står Troja engelsk staff tjej på 4 månader. Latojo lajban tänker Liten.


Och där börjar elendet, inte en lugn stund på flera timmar oj oj oj inte bra för en gammal hund som jag!!!!!!!!!!


Runt 18 kommer mina favorittjejer på besök -sturtskönt lite vuxna djur JIPPI. Men det visar sig att Troja skall få "leka" av sig en stund (som om hon inte haft i högsta växeln sen hon dök upp??????)


Jag får dela min chipsplats under bordet med Milton, Troja och Liten. Tre för mycket. Herregud hur länge skall småttingarna vara vakna?


Vid åtta snarkade alla. TACK OCH LOV!


Vid 3-tiden (ja på natten) dyker två vuxna människor inlullandes på runda fötter upp. Men dom träffade John Blund relativt snabbt om man jämför med ungdomarna.


ÄNTLIGEN  lugn och ro..................(S)


Jag har äntligen vaknat upp ur min dvala sen igår, dagens aktiviter får jag berätta om  imorgon nu orkar jag inte MÅSTE SOVA!


Tass och godnatt











Ovido - Quiz & Flashcards