Alla inlägg den 29 februari 2008

Av Liten & Galen - 29 februari 2008 23:24

Jag vet inte vad det är som flugit i morsan... Ikväll fick vi snällt ställa upp oss på rad? Jag , Julia och Liten framför våg och mätsticka -VARFÖR?????


Resultatet va ju som jag förväntade mig STÖRST går först ;)


Med en vacker rygglängd på 60cm, en ståtlig mankhöjd på 64cm (64,5 om jag sträcker mig) och mina tunga 33kg (ligger nog på 36 efter alla chips) vinner jag överlägset   -ooohhhhaaa.


Jullan e inte så pjåkig hon heller med en rygglängd på 32cm, mankhöjd på 27cm och med sin nätta vikt på 8kg kommer hon på en värdig andra plats.


Enligt vissa e inte kjädjan starkare än dess svagaste länk?????? Och i vårt fall blir ju det definitivt Liten ...


Med en nästan obefintlig rygglängd på 20cm, en knapp mankhöjd på 22cm och ynka 2,2kg är hon våran absolut svagaste länk.


Tur att det finns en dynamit i familjen som ser till att kjedjan är obrytbar!


Farsan e och gör göteborg osäkert han skulle tydligen testa ölkvaliten inne i stan, så morsan måste ha separations ångest för varför i hel_ete skulle hon annars få en sån BRILLJANT ide att sätta mått på sina ögonstenar. Ser ni hennes resultat någonstans???? Antingen döljer hon dem av ren artigthet eller också vågar hon inte utelämna sig själv för andras åsikter, men med OSS går det tydligen alldeles utmärkt! -Hon måste ha en baktanke?


Tass och godnatt







Av Liten & Galen - 29 februari 2008 19:58

Nu e veckan snart slut!


Jag har intagit en ny chipsställning under ett nytt vardagsrumms bord hemma hos mormor och morfar. Där garanteras det CHIPS och förmodligen ostågar (får se lite senare om det är nåt mer som bjuds) mmmmmmmmmm.


Idag har vi varit i uddevalla och solat första gången vi har ätit  utomhus i år, störtskönt säkert en 30 grader på läsidan :-)


När vi kom hem efter en lååång arbetsdag fick jag och Liten middag, gick ju bra som vanligt det är inte så märkvärdigt. Men efter maten................


Ni som kände mig som litenpåg kanske minns mina lekryck, fulltös i ca 5-6 minuter sedan pladask och dvala i en timme eller två. Precis i det stadiet befanns sig Lite efter maten idag, fast innan hon deckade spydde hon upp hela middagen -orutinerat vi skall ta en diskussion vid ett senare tillfälle angående när och hur man leker hysteriskt mycket, nu skall jag och de skäggiga lägga oss under under vardagsrumms bordet och vänta på utdelning.


Voooooffffff



Ovido - Quiz & Flashcards