Alla inlägg den 20 februari 2008

Av Liten & Galen - 20 februari 2008 19:51

Hon e bra söt min lillasyster, igår lyster solen upp hela huset. Vardagsrummet framför allt...... När Liten fick se sin egen skugga blev hon helt tokig. Hon höll på att leka med sin skugga i nästan en timme. Lite roar små :-)


Själv låg jag och jobbade på bikinibrännan ute på altanen. Mmmmmm så varmt.


 Vi va på lunchbesök hos mina favorittjejer, riesentjejen Cookie och schnauzerflickan Daisy. Två gudomliga skägg. Jag och Cookie kunde med all tid i världen ägna sig ut varandra medans de små liven stojade och busade. Liten hela dagen efter det ända fram tills kvällsmatenfaktikt GÖÖÖT, vi borde ta lunchen hemma hos familjen Townsend oftare ;-)


På kvällen va vi hos morsans släktigar ute i Onsala och hälsade på Kurre och Gizmo (två kattväsen som jag håller mig ifrån, vi kommer inte riktigt överens.) Liten blev stormförtjust i Kurre han ser precis ut som katten som bor i Litens förra familj (där hennes hundmamma bor alltså). Men Kurre va "smått" förtjust över att Liten ville kela och leka med honom. På vägen hem slockade hon i bilen och vaknade inte förns sent (08.30) i morses.


Idag har vi mest legat i bilen TRISST, det har varit många besök för morsan, vet inte om hon jobbar eller om hon fikar???????? Å det lär jag nog aldrig få reda på.


Kvällsmaten är äten så nu återstår bara kvällsrundan!


Tass



Ovido - Quiz & Flashcards