Alla inlägg den 24 februari 2008

Av Liten & Galen - 24 februari 2008 00:33

Yes det e rätt halva helgen har passerat, för min del alldeles ypperligt :)

Jag har fått träffa lekkamrater, strosat, sniffat och undersökt terrängen hur länge som helst.


Det blev inga spår idag pga ihållande blåst, trisst men jag kan ju ändå min sak så jag behöver inte träna..... Vi får se om det blir bättre väder imorgon?


Vi har haft besök på kvällskvisten -Hans & Christina (härliga individer) Hasse har lite problem med päls men det gick riktigt bra (tur att det finns piller för alla). Julia (kattf_n) e ju den som bidrar till strörre delen av dammtussar, jag och Liten har ju kanppt någon kostym!  Det är alltid trevligt med "grannarna" på besök. För det innebär ju "ÄNNU MER" godis. Jag har legat snällt under bordet medans Liten har pockat på allas uppmärksamhet, PUHHHH hon kan bli rätt tröttsam (även för en rutinerad man som jag).  Men tillslut deckade hon :-)

Och då gav min charm utdelning och jag fick smaka av kakakan efter många snillrika försök ;-) Det lönar sig alltså att showa -GULDLÄGE!


Imorgon blir det sovmorgon pga chokladchocken behöver några timmars återhämtning, förtäljer morgondagens upplevelser när jag hämtat  mig.


Vooooooofffffff (helmåne ni vet)



Ovido - Quiz & Flashcards