Alla inlägg den 11 maj 2008

Av Liten & Galen - 11 maj 2008 22:11


Trots att vi hade gäster igår som stannade "nästan" hela natten (-alltid trevligt) vaknade morsan med solen idag oxå -att hon orkar.............  


Igår blev det mycket riktigt chips ute på altanen så jag gjorde rätt i att övertala Liten om att vakta våran plats under vardagsrummsbordet :D Det blev ju dubbelt med chips till mig under altanbordet.

Samma morgon runda som igår fast till skillnad från igår va picknicken inkluderad idag :)


Idag funderade lillis faktiskt på att bada så premiärdoppet i går kan inte ha varit så otäckt som jag trodde! Hon e ganska modig.

 

Kanske att hon vågar sig i ändå?  Vi får ge henne lite tid.


Jag tror jag fortsätter med min uppgift från igår.

 

-HALLÅ kasta då............. Jag har redan testat tempraturen!!!!!!!!


Efter lite tjat kom flytleksakerna fram och jag kunde återgå till mitt medans tjejerna fikade. Det va ju bara en termos kaffe i korgen -booooring.


Hon e lätt lurad, kasta i lite godis sen e hon blöt hihi.


Eftersom vi hade "natt" gäster som tog upp våran tid idag lovade dom att bjuda på frukost a eller lunch om man äter vid 12.30 e det väl nästan lunch aven om den består av mackor, gröt och ägg????? Vi passade på att torka hemma i hundgården medans paranteserna gick på lunchdate.


Men när de väl kom hem blev det dax för lite lek, Liten lekte och jag tok en tupplur  alldeles ensam -SKÖÖÖNT


Efter Lite-ns lek kom två huggtänder ut, bra eller dåligt jag vet inte jag vill iallafall behålla mina.


Jag älskar ju att leka och vakta bollar i alla slag, även äpplen räknas in i bollkategorin speciellt de som trillar ner av sig själv. Och idag fick jag en gudomlig överraskning :)


 Kolla in hur mycket blommor de e på trädet, det kommer ju finnas massor med skatter att vakta!


Nä efter en hel dag i värmen hoppar jag i säng tidigt, solen e skön men ack så påfrästande.


Tass och godnatt






Ovido - Quiz & Flashcards