Alla inlägg den 22 maj 2008

Av Liten & Galen - 22 maj 2008 21:38



Om gårdagen nu yttrade sig som en lördag, kom inte de andra veckodagarna i ordning! För idag va inte alls som en söndag...............

Dagen startade tidigt, frukost, promenad och sen en massa timmar i bilen. Precis som en vanlig torsdag.


När vi kom hem fick jag en underbar nyhet :D Jag skall få ha farsan alldeles för mig själv hela helgen. Tjejerna skall nämligen på lydnadskurs. Det kan behövas, den lilla e som ett yrväder. Hon börjar ALLT i lagom hastighet och avslutar i enorm kraft, lite styrsel på det så blir det nog bra???????


Här tränas det lugn och balans på stubben, inte dåligt av henne att stå still. Rådjuren skuttar en bit framför. Så det skall hon iallafall ha en elog för.


Nu nalkas det kvällskaffe (och förmodligen nåt smaskigt att doppa med) så jag får lägga mig under bordet och vänta!


Tass

Ovido - Quiz & Flashcards