Alla inlägg den 28 maj 2008

Av Liten & Galen - 28 maj 2008 21:32


Dom som bor där måste väl ändå vara tvångsplacerade? Annat e det med oss som bor i mölnlycke ;) Det finns ju givetvis vissa kriterier för att bli privilegad att bo här, man måste vara: Elegant, Begåvad, Rik, Överlägsen, Stöddig, Grym, Muskulös, Bäst helt enkelt. Och tur för min familj att jag passar in på precis alla kriterierna :D Liten och Julia kan tyvärr inte vara med och dela min tunga börda!


Dom har ju fullt upp med att dela på sol ytorna inne på parketten!


Och e det fullt inne får en del av familjen flytta ut.


Jag håller mig i skuggan så min vackra glansig hud inte blir drabbad av solrynkor. Lillis har nog för liten kroppsyta för att ens få en rynka????


Imorgon har mor lovat att vi skall börja dagen med ett dopp i sjön MYSIGT, det va ett tag sedan mina väl placerade muskler fick arbeta.


Tass och godnatt


Ovido - Quiz & Flashcards