Alla inlägg den 29 maj 2008

Av Liten & Galen - 29 maj 2008 22:10



Kan vi lätt klara av! Idag har vi inte varit särskillt kreativa, började morgonen (vid 11-tiden så det kanske räknas till lunch?) med ett dopp. Jag simmade några vändor medans Liten trillade i och skakade frenetiskt i ca en timme. Efter skakningen tror jag hon återfick sin vanliga koppstempratur som ligger strax under 45 .


Idag va det säkert 20 grader i vattnet, men för att den lilla primadonnan skall vara nöjd måste nog vattnen koka!!!!!!


Sen bar det av hem igen för en skönhetsömn på altanen. Mitt i vilan kom 3 skäggiga tjejer och en skäggig kille på besök. DSå det va bara att slå upp dom små blå och bjuda på lite gästvänlighet!


  

När våra gäster fikat fördigt och begett sig hemmåt igen va det bara att inta vertikalt läge igen mmmmmmmmmmmmmm. Och raklång är ett alldeles utmärkt läge i värmen.


Till kvällsmat bjuds det på grillad korv så jag får kila ut och putta undan Liten från grillen så jag kan kolla så att korvarna inte e för varama innan de inhaleras :D


Tass


Ovido - Quiz & Flashcards