Alla inlägg den 19 maj 2008

Av Liten & Galen - 19 maj 2008 23:00


Idag har vi åkt fram och tillbaks till växjö............... lite mer än 5 timmar i bilen bara som transport sträcka. Ja det e precis lika roligt som det låter. Inte ens promenaderna va roliga idag -tråkig stad och en massa nederbörd :(


Dagen slutade iallafall bra mycket bättre än den började! Väl hemma blev det lite middag -lasnage till alla :D -TACK. Å efter maten stack tjejerna till hundklubben medans jag och farsan slappade hemma på tomten, vi tänkte uträtta mycket mycket mer än det vi han med. Vi kom åtminnstånne fram till att morsan får måla lillstugan SJÄLV när hon får tid, vi kan sträcka oss till att åka och köpa färg!


Det va bättre förr.................. Liten e enormt energisk, jag trodde att hon skulle vara trött efter två timmar på hundklubben, tji fick jag. Inte nog med att hon skuttar och hoppar hon håller ju inte klaffen. Nu vet jag allt som hände på klubben, vilka som va där, vet som tog en massa kort, hur länge dom fikade, vilka saker som tränades idag och vilka belöningar som utdelades. SOM OM JAG BRYR MIG??????? men det hade jag inte hjärta att säga när lillis va i sitt esse och skulle berätta precis ALLT.


Nu har hon iallafall däckat på den nya vardagsrums mattan så jag skall passa på att dra mig tillbaka i fall hon vaknar och kommer på att hon glömt berätta om någon incident!


Tass

Ovido - Quiz & Flashcards