Alla inlägg den 14 maj 2008

Av Liten & Galen - 14 maj 2008 23:59


Skööönt vi e hemme igen ;) Det blev en kort vecka på hotel, men vi har ju varit hemmifrån några veckor nu så morsan tänkte säkert att vi ville spendera lite tid hemma!


Vi började dagen med ett dop i östersjön eller snarare jag, Lite tittade på. Sen bar det av till Öland. Och efter en mysig ute lunch på ön  påbörjade vi vår resa mot hemorten.


Vi stannade till hos gammelgammel mormor och morfar i vallda och kökade middag -Tack! Sen fick jag en chock det skulle tydligen vänsterfjamnats på nån jä-la parkeringsplats i kungsbacka -tjena va tråkigt va hände med konceptet lååååååång promenad??????????????? Som tur va slapp jag fjanta runt i en cirkel och triangel. Lillis fick tyvärr stå ut med det..... hon vill hellre leka och med de andra i ringen, inte springa runt i cirklar om och om igen -när skall morsan fatta?????????


Nä det blev en lång dag idag phhuu! Tidigt i morgon bitti skall jag vara moraliskt stöd till Baileys som skall amputera en tå (eller va det hela foten??????????). Det e det skönt att vi gammel killar har varandra att luta oss mot när viden kommer smygandes bakifrån. Småttingarna har ju (tack och lov) inte behövt vara med på så många operationer/ingrepp så dom kan man ju inte utnyttja som stöttepelare.


Jag återkommer imon för nu skall det samlas kraft!


Tass



Ovido - Quiz & Flashcards