Alla inlägg den 25 maj 2008

Av Liten & Galen - 25 maj 2008 22:49


för en kanon helg, nu e det bevisat vi klarar oss utan tjejerna :D


Vi startade våran fredag kväll med ett dopp, mkt svalkande .


 

 Nu skall jag se till att skaka mig riktigt nära farsan så han oxå får känna hur varmt och skönt det e i sjön :)


Sen blev det grill, öl och chips på altanen. Vi hade bjudit in lite grabbar för att verkligen känna av våran "ledighet".


Men till min stora förvåning fick jag inte sova hemma fredag natt....... Farsans lillsyrra kom och hämtade mig??????


Så jag fick spendera natten och följande dag hos Lisa -Tack!


När jag återförenades med min far på söndag morgon ja eller starx efter lunch, passade vi på att leka lite innan tjejerna kom hem!


Det hade varit roligare om jag fått tugga på en med hår och lite mer liv i ;)


Mendans jag lekte målade farsan staketet som han "LOVAT" morsan att fixa innan hon kom hem.


Staketet e kapat och målat och jag tror det va allt VI (farsan) lovade att fixa....... Jag har slutat lovarunt en massa grejer, för när det väl e dags att uträtta det som lovats har jag alltid tappat lusten. Så det e bättre att bara spela döv om någon skulle komma på tanken att fråga om hjälp!


Tjejerna kom hem lagom till middag, vi serverade (nyköpt) thaimat en favorit på valsvägen! Det hade varit mysigt att grilla men det kräver ju en hel del arbete, så det va lättare att bara lyfta luren och meddela vad som skulle serveras och vänta på att maten skulle levereras :)


Dom hade haft det bra på lydnadslägret, jag misstänker att lillis kommer att uppdatera mig hela kvällen/natten :(  Hon vilar för tillfället så jag skall smyga ner och lägga mig i soffan på undervåningen (Liten vågar inte att ta sig ner för trappan ännu) där får jag oftast vara i fred!


Tass ocg godnatt (förhoppningsvis)



Ovido - Quiz & Flashcards