Alla inlägg den 18 maj 2008

Av Liten & Galen - 18 maj 2008 22:32


En helt underbar dag på valsvägen, som sagt så stack tjejerna tidigt. Jag och farsan intog snabbt vertilkalt läge efter frukost.


 Innan frukost nr:1 hade vi det så här mysigt.


Vid lunch började vi bli hungriga igen och va tvugna att gå upp och äta frukost igen ;) Vi hoppade över promenaden och valde att spela lite boll istället -det e skönt när vi får fatta egna beslut utan att tanten lägger sig i. Helt enkelt har vi haft en underbar underbar söndag.


Farsan va tvungen att sticka iväg en stund så jag fick tillbringa några timmar i hundgården.


I samma vava som jag låg och jäste fjantade Liten och Lakrtiz runt i vänster cirklar. Stackar djur!!!!!!!


Tack och lov fanns det lite tid för lek.





A eller nån form av aktivitet iallafall?????Undra om mormor missade att ge odågan frukost i morses?


Liten fick frukost det e jag helt säker på för jag åt upp hennes rester vid lunch!


 I vanliga fall innehåller den gröna väskan ALLTID  godsaker lilljejen kan ju inte ha fattat det alla redan?????


Skylldig till tusen! Jag tror/vet att den lilla fick sin belöning :D För visst e påsen som ligger framför henne tom.


Jag har haft en fantastisk dag med far och efter att ha lyssnat på Liten i några timmar verkar det som BIM-tjejen och BIR-killen oxå haft en bra dag i kylan!


Tass och god natt!




Av Liten & Galen - 18 maj 2008 08:28


Idag kommer att bli en alldelels toppenbra dag ;) Jag skall vara ensam med farsan hela dagen, tjejerna skall på sånt däer fjanteri och vi grabbar bara VÄGRAR att följa med. Fjanta runt i en ring kan dom gott och väl göra själva. Jag har lagt upp en plan för dagen.


Det va inte tänkt att börja dagen med frukost redan 07.00, men står det framdukat och tanten (bokstavligen) skriker från köken e det bara att masa sig upp......... Leverpastej mackor till alla -Tack. Efter frukost blev jag medsläpad på promenad medans farsan stannade hemma och värmde sängen, han lovade att jag fick ta hela morsans sida efter morgon rundan!


Tjejerna skall strax ge sig av och då kommer vi att inta vågrätt läge i "några" timmar till mmmmmmmmmmmmmm.


Sen blir det lite fottboll på grusplanen som avslutas med kanelbullar och leverpstej! Efter matchen tror jag det e dags för lite vila, man vill ju inte slita ut sig det e ju en helarbetsvecka som startar imorgon!


Nu skall tjejerna dra, skall bara vinka av dem för att sen inta ryggläge!


Tass



Ovido - Quiz & Flashcards