Direktlänk till inlägg 3 juli 2008

Uppdaterad ;)

Av Liten & Galen - 3 juli 2008 17:52


Nu har jag fått lite-n info om veckan som varit!


Morsan e och roar sig i vår vackra huvudstad med en massa andra tanter. Det e asssss skönt att vara hemma med farsan och slippa sitta med och lyssna på deras eviga babbel som inträffar efter ett par "lik".



Lillis e med Milton och hans familj. Hon stormtrivs.......... inte nog med att dom har mer än dubbelt så många katter som vi, dom har ju en go gammal fyrbening oxå, och Love e en hejare på att skämma bort henne. Sen bor ju den lilla bollkillen Milton i samma hus så hon har det verkligen störtskönt. 

 

Mellan innebandyn och fotbollen behöv ju givetvis en välförtjänt bolibompapaus!


-Hon börjar morgonen med att motionera katterna upp och ner för trappan för att sen provsmaka deras frukost, -Väcker Milton med en himmelsk puss (på tok för tidigt om man frågar paranteserna i familjen), -För att sedan dra med sig Love precis överallt där hon kan hitta på lite bus! -Hon e med mamma Saila på hennes jobb där hon haft exklusiv konsert varje dag så alla på kontoret har fått inskaffa hörselskyggd pga hennes höga decibell. -Visst e hon bara önskvärd??????????????


Själv har jag haft det alldeles, alldeles underbart med min härliga far. Vi har ätit gott, sovit för länge och stökat ner utomordentligt bra. Ni vet så där stökigt som bara två grabbar kan stöka ner på bara några timmar :D

- Mamma kommer bli SÅÅÅÅÅ glad när hon kommer hem och inser hur mycket vi behöver henne


Maten e hemlevererad och uppäten så nu e det dax att bege sig ner till sjön och kolla om båten ligger kvar!


Tass

 
 
Ingen bild

Nina

4 juli 2008 09:00

Åhh du är bara såå bra!
Hoppas lilla mamsen har det bra i Sthlm
Kram från grannen

 
Ingen bild

Baileys

4 juli 2008 12:10

Tjänare Wilse,passa på & njut,för snart så är friden över!jag har fått lite info av "farsan"men ack så viktig sådan,på fredagkväll kommer tanterna hem & inte nog med det samtliga familjemedlemmar kommer till den så i vanliga lugna & ljuvliga lilla vägen i Mölnlycke!Så hur det än känns bli inte "GALEN" av min info utan tavara på en "LITEN"stund med "farsan"som du vet kompis slå en signal om du behöver yla av dig.vi hörs.vov vov!

 
Ingen bild

Malika

5 juli 2008 10:18

Jaha du Wilse! Tyvärr tror jag friden på er lugna gata är slut!!!!Min matte brukar sitta och skratta när hon är inne och kollar på "Galens" kennelsida.....undrar varför! Verkar dyrt att få en sån lilla syster...men du är coolast i världen så jag tror du klarar det bättre än vad jag gjort;-) Lycka till!!! Kram Malika, Matte hälsar härlig sommar till dig och din familj!

 
Ingen bild

Lollo

5 juli 2008 11:32

Lycka nu till med Galningen! Saknar lilla hjärtat ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liten & Galen - 24 oktober 2011 21:37


De e skönt med veckodagar, för min del betyder snyggvila hela dan      På helgerna fixas och donas det så mycket att jag blir alldeles svettig. För några veckorsen va det titeljakt med lillsyrran IGEN!!!!! Jag hade turen att va med morfar hela da...

Av Liten & Galen - 29 september 2011 20:13

Tänkte dra ut och lirka lite hummer............................... men de finns tydligen andra dårar som håller på med sånt.     Jag valde att joina Julia i helgens förberedelser istället    Gammeltanten har många strängar på sin lura ;)   ...

Av Liten & Galen - 19 september 2011 21:50


Goaste Wilse hade firat sin 11 födelsedag om han varit med oss idag, men vi behöver inte deppa för det.   TÅRTA står på menyn TACK MORSAN, man kan väl ha kalas på flera ställen ett här och ett i himlen              GRATTIS VÅR ALLRA KÄRAST...

Av Liten & Galen - 15 september 2011 21:14

Ojojojojoj grannarna borde känna skräck   Jag kan nämligen åstakomma en hel del på egen hand.   Till min hjälp har jag lillsyrran, hon kan bitas galet bra hon med.   Sov sött om ni vågar! ...

Av Liten & Galen - 9 september 2011 23:16

I allra högstaste grad    Ja å pip hade det mysigt som satan nere i källaren tills.......   .........min psykosyrra G kom och förstörde allt GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hämden kommer definitivt inatt eller imon -WATCH OUT SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards