Alla inlägg den 1 mars 2008

Av Liten & Galen - 1 mars 2008 17:41

Japp då va det HELG igen, morsan lämnade oss för nåt galej imorses JIPPI,

sovmorgon en av mina absoluta favorit sysslor :) Vi gick upp strax innan klockan två, alldeles lagom. Åt frukost lääännnge, en kort promenad i skogen och sen åter till vila mmmmmmmm alla borde prova på familjen Andersson- Påhlssons (mest Påhlssons) lördagsrutiner för de är HELT UNDERBARA!


Morsan kom hem vid fyra tiden , lite lätt irriterad över att hela familjen fortfarande satt i pyamas!


Så det var bara att snabba sig ur myskläderna och ut i trädgården för att piggna till .

:( Efter en del (för mig) onödiga uppgifter/övningar fick vi lite ro igen....... Ja menar hit, sitt, sitt kvar, hämta JAG KAN ALLT DE DÄR.....

Om det är så att min  lillasyster behöver tränas kan väl jag få ligga inne på bädden och lösa lite krypton eller korsord i lugn och ro.


Vi lekte lite gömme oxå och det är i och för sig jäkligt roligt, vi va indelade i lag. Jag och Liten mot gammeltanten, och med hennes ålder och rutin (fusk) va det klart att vi stod chanslösa. Men vi lär oss för var gång så när hon minst anar det biter vi tillbaks :)


Tass

Ingen här heller, vart håller hon hus?
Ovido - Quiz & Flashcards