Alla inlägg den 7 mars 2008

Av Liten & Galen - 7 mars 2008 18:17

Nu e det fredag igen vilket innebär SOVMORGON i två hela dar, om farsan inte har något planerat kan vi säkert ligga kvar i sängen ända tills klockan två imorgon och det skulle ju vara -alldeles alldeles underbart!!!!!


Jag tror inte att vi har några direkta aktiviteter inplanerade, men min impulsiva mamma kan nog komma på sista minuten saker som vi måste stressa med på. Allt från fika, promenad, träning, barnvakt, vedhuggning. Ja man vet aldrig vad som väntar, det återstår att se. Innan helgen e slut vet jag :)  Men jag hoppas verkligen på en lugn härlig helg hemma, lite spår eller annan skogsverksamhet ställer jag gärna upp på (jag håller tummarna).


Ikväll tror jag vi får besök för i nu läget dammas och torkas för fulla muggar och damsugaren står i startläge övanför trappan..........

Gäster är alltid trevlig, jag lyckas ju för det mesta charma till mig lite extra gott av våra besökare :D


Trevlig helg //Voff



Här skall det tydligen växa buskar, så vi ju en utmaning även denna helg!
Ovido - Quiz & Flashcards