Alla inlägg den 12 mars 2008

Av Liten & Galen - 12 mars 2008 19:50

Då e vi HEMMA igen. Alltid lika trevligt, Julia och farsan stod på uppfarten och hälsade oss välkomna -man tackar. Det va bara den röda sammets mattan som saknades :)


Efter middagen igår fick Liten ett tokfnatt i EN hel timme....... Jag kan inte i min vildaste fantasi kan jag komma ihåg att jag va lika aktiv som valp. Jag har hört mig för bland mina äldre, klokare vänner och dom minns inte heller mig som SÅÅÅÅ stökig när jag va i lillsyrrans ålder, det kom lite senare :) Herre gud hur skall det bli när hon närmar sig året???????????

 För att få det så lugnt som möjligt kom jag med den briilljanta ideén att vi skulle leka gömme, bara Liten och jag. Hon fick gömma sig medans jag räknade till tusen.


321, 322, 323, 324, 325, 326, 327 osv


Efter ca 40 minuter tröttnade hon och röjde sitt gömställe, och under den tiden fick ju jag en underbart lugn vilostund för mig själv. -Listigt sa räven!

HALLÅ, hur länge skall du räkna? Jag får ju knappt nån luft här under!!!!!


Idag har vi sett hela Åmål, vi va lite tidiga inför morsans möte och fick ta en sväng runt stan. På 70 minuter lovar jag att man hinner se hela byggden, gata upp och gatan ner, så har ni en timme över kan ni lika gärna ta en sväng runt åmål ganska mysig stad. Det fanns en strandpromenad, kungsberget, kyrkparken, gamla kyrkparken och sveaparken det blev iallafall en hel del gräs behöver ni närmare vägbeskrivning får ni åretkomma ;)

En bild från kungsberget, vakert ja visst men kanelbullen va nog höjdpunkten :)


Tass


Ovido - Quiz & Flashcards