Alla inlägg den 2 mars 2008

Av Liten & Galen - 2 mars 2008 21:25

Jaha då har helgen nått sitt slut! Idag har VI ensamtränat.... som om jag skulle behöva det vid sjuårs ålder??????????????????


Att Liten behöver tränas går jag helt med på men att jag skall behöva vara instängd med henne i samma hus. Hennes skrik når en volym som inte är av denna jord. Hon skriker i och för sig bara en liten stund men ändå jag vill behålla min hörsel i några år till. Inträffar det igen att jag får vara sällskaps herre under hennes ensamträning får jag ta upp det med morsan och åtminstånne kräva handikappersättning för nedsatt hörselförmåga!


Jag fick lite egentid på tomten med morsan och farsan medans Lite satt inne och skrek för sig själv. Vi va väldigt produktiva och satte upp belyning runt parkeringen, jag skall strax ut på kvällspromenaden och granska vårt arbete under rätt dygnsförhållande (mörker givetvis).


Det blev lite tid för gömme idag oxå. Jag och Liten va väl förberedda och vann över morsan. För tillfället är ställningen 1-1. Jag håller på med taktikplanering som jag skall redovisa för Liten på torsdag och förhoppningsvis överta  vi ledningen till helgen som väntar.


Voff






Ha ha -nu fick vi dig :-)
Av Liten & Galen - 2 mars 2008 00:07

Farsan och Liten la sig för några timmar sen, så jag och morsan har haft alldeles  egen mysstund framför teven. Härligt när jag får ALL uppmärksamhet för mig själv. Och inte nog med det för en liten stund sedan fick jag en  egen dajmstrut inte bara kicket utan med topp och allt, jag måste ha kelat gudomligt bra för det tillhör inte vanligheten att få en hel glass alldeles själv! Det kallar jag lördagsgodis :D



Tass och godnatt
Ovido - Quiz & Flashcards