Alla inlägg den 30 mars 2008

Av Liten & Galen - 30 mars 2008 19:48


Choken från gårdagens godisutbud har lagt sig, Liten hittade en ostbåge under soffan som jag bytte (lurade) till mig genom att skälla och springa till ytterdörren.Hon e för nyfiken för att inte kolla :D och då passade jag på att knycka fyndet! Så mitt godisbegär e stillat för en stund.


Idag har vi varit hemma själva i några timmar, min systeryster skötte sig riktigt bra hon protesterde givertvis tills bilen med våra paranteser lämnat uppfarten men sen tystande hon och kröp ihop i sin lilla bädd och somnade.


När mor och far kom hem va det dax för en mysig promenad i snöslasket där vi fick öva lite balans och annat nyttigt enligt mor:(

Efter rundan ställdes det upp för handbollsturnering på grusplan. Jag vann överlägset, men det va ju Litens första handbolls erfarenhet. Hon har säkert bättre koll tills nästa gång. Om inte annat så har hon kanske lagt på sig ett gram eller två så hon kan stå emot mina tunga kroppstacklingar!


Lägg av, inte en chans att jag sätter mig ner i blöt mossa


Jaja hon e duktig och sitter i skiten, ni kan sluta tjata nu......


 

Idag serveras det pizza -mmmmmmmmm så jag lägger mig strategiskt framför köksbänken och väntar på att morsan tryckt i sig det hon orkar och delar med sig av resterna till mig :)


Tass




Ovido - Quiz & Flashcards