Alla inlägg den 29 mars 2008

Av Liten & Galen - 29 mars 2008 21:57


Det borde vara lördag alla dagar. Tjejerna stack på kurs tidigt i morses SEN fick jag och farsan äntligen lite lugn och ro. Tack vare snön (tror jag eller kan det nbero på att tjatmoster och lillfia inte va hemma???? ) va det knäpp tyst hemma hos oss. Hur som så hörde vi inte ens att grannen va ute och brännde med sin flackmoppe :) Så vi behövde inte gå upp förns tjejerna kom hem och bokstavligen SKREK att lunchen va framdukad -TACK för den högljuda, intensiva informationen.........


Idag har vi inte gjort nåt vettigt, det är tur att vi (jag och far :)) behöver kissa imellan åt så vi inte växer fast i sängen hihi.


Enligt morsan åt vi på tok för mycket chips och smågodis i går så i dag blir alla straffade med morötter, selleri, fänkål och paprika bläääääääää. Alla andra föredarar CHIP orättvist att hon skall bestämma jämt. Min obligatoriska gotteplats va ju helt onödig att ligga och paxa idag.  Om jag hade vetat vad som serverades hade jag kunnat byta bort den mot Litens grisöra :(


Fy fan man kan bli besviken för mindre :(


Nästa gång det serveras kaninmat skall jag vara förberedd och strategisk och lura till mig godsaker från systeryster i utbyte mot min guldplats under bordet!


Tass



Ovido - Quiz & Flashcards