Alla inlägg den 25 mars 2008

Av Liten & Galen - 25 mars 2008 21:08


Morsan jobbade i göteborg idag så vi fick ännu en dag med SOVMORGON mmmmm. Och en lugn stillsam promenad runt området. En toppen start på dagen!


Hon får ett litet försprång sen sätter jag av i full kareta!


Farsan va uppe och skottade snö inatt (kom hem släpandes vid femtiden). Så han fick nån timme extra sömn han med. Han verkade bakis så frågan e om han va och skottade eller roade sig!!! Om det ingick en traktor i nattens spektakel såräknas det som nöje :)


På eftermiddags promenaden fick vi sällskap av de två skäggiga, en liten "pansarvagn" och en "förvuxen" jätte! Mysigt med lite fler än morsan och obefintlig :D det blev en härlig runda i djupsnö! Och efter lite spring, lek och gruff avslutade vi rundan på asfalt (till Litens JUBEL) så vi fick vila tassarna från snöns kyla.


Jämfört med pansarvagnen (Troja) e Liten verkligen liten  & Jämfört med the giant (Bosse) tycks till och med jag liten.


I morgon bär det av till Växjö (fram och tillbaks phuuuu) så jag får nog knyta mig tidigt och förbereda mig för morgondagens äventyr i bilen!


Tass och godnatt






Ovido - Quiz & Flashcards