Alla inlägg den 5 mars 2008

Av Liten & Galen - 5 mars 2008 21:32

ÄNTLIGEN, herre gud va det snööööar, regnar, blåser ute! Morsan tvingade ut hela familjen på kvällspromenad  jag, farsan, Liten ja alla utom (lyx)Julia fick gå 50 minuter i motvind. -Så jä_la orättvist jag tror jag skall konvertera till katt.


Och vem sitter och majuar vid matskålen när vi kommer in jovisst kattf_n och vad händer....... Innan vi blir torkade till livsviktig värme  får givetvis den utsvultna gudinnan mat -vilken tur så hon inte avlider av svält!


Efter det fick vi tack och lov lite värme och kärlek, morsan gnuggade oss varma och torra medans farsan tände brasan -TACK- jag kanske har uppnått en kroppstemp på strax över 25 när jag vaknar imorgon.


Tass


En sista stråle innan John Blund kommer på besök!
Ovido - Quiz & Flashcards