Direktlänk till inlägg 21 mars 2008

SJÄÄÄLV!!!!!!!!

Av Liten & Galen - 21 mars 2008 15:09


Trot eller ej men jag och morsan åkte hemmifrån själva imorses -YEEEHAAA det va självklart att vi skulle på promenad för vandrar kängerna snörades.... Och till min lycka visade det sig att de två strora skäggiga skulle med, total glädje ;) och inte nog med det lill troja kom och slöt upp sig hon med! Det här är jackpot!


Vi gick en mysig runda på ca en timme vi kom inte speciellt långt  trojas lillhuse Mio va med och han gick små sprang kröp så gott han kunde hela promenaden. Men e benen inte högra än en potta skit så e det inte så lätt att pölsa på fort i snön. Trots hastigheten hade vi det gööör mysigt i snön.


Tur att två har skägg så man inte tar miste på dem :)


När vi sen kom hem stod det luch färdigt på bordet -bra jobbat av farsan han ahr ju ändå varit hemma själv med Liten (hon slutade skrika ca 40 minuter efter vi åkt).


När det tvåbenta va klara fick vi hjälpa till att avsluta lunchen som bestod av en väldoftande lasange mmmmmmmmm. Jag måste meddela er som inte provat att den är godast när den är så där lagom fesljummen!


Snart färdiga med disken!


Nä dax att sträcka ut sig i sängen och samla krafter inför kvällens äggmålning;)


Tass







 
 
Charlotte och Ozzy

Charlotte och Ozzy

22 mars 2008 20:36

Hej på er godingar
Hoppas ni har en riktigt mysig påsk och att du wilsen får massa godis under vardagsrummsbordet :)
Har tyvätt nu telefon som går över mitt förstånd, men jag slår din matte en signal imorgon....för ja tror att hon kanske har sökt mig...Jag hoppas att ni kommer imorgon nu när vi är friska å krya
Massa påskkramar
Charlotte och Ozzy

http://ozzysmatte.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liten & Galen - 24 oktober 2011 21:37


De e skönt med veckodagar, för min del betyder snyggvila hela dan      På helgerna fixas och donas det så mycket att jag blir alldeles svettig. För några veckorsen va det titeljakt med lillsyrran IGEN!!!!! Jag hade turen att va med morfar hela da...

Av Liten & Galen - 29 september 2011 20:13

Tänkte dra ut och lirka lite hummer............................... men de finns tydligen andra dårar som håller på med sånt.     Jag valde att joina Julia i helgens förberedelser istället    Gammeltanten har många strängar på sin lura ;)   ...

Av Liten & Galen - 19 september 2011 21:50


Goaste Wilse hade firat sin 11 födelsedag om han varit med oss idag, men vi behöver inte deppa för det.   TÅRTA står på menyn TACK MORSAN, man kan väl ha kalas på flera ställen ett här och ett i himlen              GRATTIS VÅR ALLRA KÄRAST...

Av Liten & Galen - 15 september 2011 21:14

Ojojojojoj grannarna borde känna skräck   Jag kan nämligen åstakomma en hel del på egen hand.   Till min hjälp har jag lillsyrran, hon kan bitas galet bra hon med.   Sov sött om ni vågar! ...

Av Liten & Galen - 9 september 2011 23:16

I allra högstaste grad    Ja å pip hade det mysigt som satan nere i källaren tills.......   .........min psykosyrra G kom och förstörde allt GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hämden kommer definitivt inatt eller imon -WATCH OUT SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards